תיבת אוצר המילים – בית ספר בילו רעננה המורה אסתר הררי

הדפים האלה מסייעים ב: 1. עבודה על הגייה נכונה: חשוב להקדיש זמן לתרגול הגיית מילים, תוך התמקדות בצלילים המדויקים ובמבנה המילים. ניתן להשתמש בדוגמאות מתוך ההקשר הלימודי והיום-יומי של התלמידים. והקפידו על פרוש מדוייק של המילים. 2. שילוב מילים במשפטים: תרגול יצירת משפטים הכוללים את המונחים שנלמדים, תוך שמירה על תחביר נכון ומשמעות מתאימה. מומלץ להדגים ולתרגל את השימוש במילים בצורות שונות (יחיד, רבים, זכר, נקבה). 3. העמקה במורפולוגיה: הסבירו את תבניות השורשים והמשקלים של המילים הנלמדות. הדגימו כיצד מבנה המילה משפיע על משמעותה ועל השימוש בה. 4. שימוש פעיל בשיעור: שלבו פעילויות אינטראקטיביות כמו משחקי מילים, (הילדים יכולים ליצור משחק זכרון, רביעיות משפטים למילה .. ) כתיבת סיפורים או דיאלוגים תוך שימוש במונחים הנלמדים. ניתן לחזור על המילים באמצעות המשחקים ועודדו תלמידים להשתמש במילים החדשות בדיונים בכיתה. 5. משוב מתקן: העניקו משוב מתקן לדיבור ולכתיבה של התלמידים בצורה חיובית ומעצימה. ציינו את ההתקדמות שלהם ושבחו אותם על השימוש הנכון במונחים. באמצעות שילוב הדרכים הללו, ניתן לחזק את יכולות התלמידים בשפה ולעודד שימוש מודע ונכון במילים בכתיבה ובדיבור.
הדפים האלה מסייעים ב:
1. עבודה על הגייה נכונה:
חשוב להקדיש זמן לתרגול הגיית מילים, תוך התמקדות בצלילים המדויקים ובמבנה המילים.
ניתן להשתמש בדוגמאות מתוך ההקשר הלימודי והיום-יומי של התלמידים. והקפידו על פרוש מדוייק של המילים.
2. שילוב מילים במשפטים:
תרגול יצירת משפטים הכוללים את המונחים שנלמדים, תוך שמירה על תחביר נכון ומשמעות מתאימה.
מומלץ להדגים ולתרגל את השימוש במילים בצורות שונות (יחיד, רבים, זכר, נקבה).
3. העמקה במורפולוגיה: הסבירו את תבניות השורשים והמשקלים של המילים הנלמדות.
הדגימו כיצד מבנה המילה משפיע על משמעותה ועל השימוש בה.
4. שימוש פעיל בשיעור:
שלבו פעילויות אינטראקטיביות כמו משחקי מילים, (הילדים יכולים ליצור משחק זכרון, רביעיות משפטים למילה .. ) כתיבת סיפורים או דיאלוגים תוך שימוש במונחים הנלמדים.
ניתן לחזור על המילים באמצעות המשחקים ועודדו תלמידים להשתמש במילים החדשות בדיונים בכיתה.
5. משוב מתקן:
העניקו משוב מתקן לדיבור ולכתיבה של התלמידים בצורה חיובית ומעצימה.
ציינו את ההתקדמות שלהם ושבחו אותם על השימוש הנכון במונחים.
באמצעות שילוב הדרכים הללו, ניתן לחזק את יכולות התלמידים בשפה ולעודד שימוש מודע ונכון במילים בכתיבה ובדיבור.
להורדת הקובץ לחצו

תיבת אוצר המילים – בית ספר בילו רעננה המורה אסתר הררי

כניסת משתמש למערכת